آیا می توانید به سرعت (و زودتر از دیگر رقبا) در مورد پسینیان اخبار حوزۀ تخصصی خویش مطلب بنویسید؟ اگر چنین است، شما می‌توانید از این توانایی برای بهبود رتبه گوگل خویش و در نتیجه افزایش بازدید رایگان  و ترافیک جستجوی خویش استفاده کنید.


استیون لِوی یک کارآزموده بازاریابی دیجیتال است که در کتاب خود روشنگری می‌دهد چگونه مهندسان گوگل، رضایت کاربران خود را با درک و آنالیز داده‌های برآمده از شیوه رفتار آنها باره رسیدگی پیمان می‌دهد. احد از معیارهای گوگل در این زمینه، کلیک‌های طولانی است. کلیک های طولانی زمانی رخ می‌دهد که یک کاربر از راه نتایج موجود در موتور جستجو بر روی آدرس سایت شما کلیک می‌کند و دوباره به صفحه نتایج بر نمی‌گردد.


یکی از روش‌هایی که کمک می‌کند صاحبان یک سایت از برنگشتن بازدیدکنندگان به نتایج جستجو مطمئن شوند، این است که به طور مداوم آگاهی ها و مطالب خود را بروزرسانی کنند. اینکار نه فقط به طور سر راست در رنکینگ گوگل کارایی دارد و جلوی پوگو استیکینگ را می‌گیرد، بلکه این شانس را به هستی می‌آورد که دیگر سایت‌های معتبر در زمینۀ کاری شما، این مطلب را با ذکر منبع منتشر نمایند (البته شدنی است برخی از سایت‌های نامعتبر و بی‌اخلاق هم مطلب شما را بند. اما این هم در طولانی‌مدت به معنی اعتبار بیشتر شماست). پس شما از راه بروزرسانی همیشگی می‌توانید به طور غیر سر راست بک لینک بسازید.


اجازه دهید این سوژه را با ذکر یک مثال روشنگری دهیم. زمانی که به تعقیب لینک بیلدینگ با پروا به معیارهای گوگل و دگرگونی ها الگوریتمی و کوئری های مرتبط با  گوگل هستید، چه سایت هایی در نتایج به شما پرتو خواهند داد؟ بله درست حدس زدید: آن سایت هایی که به صورت همیشگی بروزرسانی دارند و مطالب جدیدی در این زمینه منتشر می‌کنند. (که خوشبختانه احد از آنها خویش ما هستیم.)


درست است که سایت های نخست جستجو معمولاً گستره های معتبر و کهن دارند و امتیاز آنها نزد گوگل بالاست، ولی مهم ترین دلیلی که این سایت ها در نتایج نخست گوگل قرار دارند این است که اخبار جدید و فوری پهنه سئو را پوشش می دهند. این سایت ها معمولا پسینیان به روزرسانی های موجود در پهنه سئو و دیجیتال مارکتینگ را منتشر می کنند. آنها اغلب اوقات کنفرانس های پیوسته با سئو و کارگاه های آموزشی را برگزار می کنند. از آنجایی که ۴۸% از جستجو ها منجر به کلیک طبیعی می شود، بعد شما باید با پسینیان اطلاعات و تازه ها پهنه خود به روز باشید و به طور همیشگی در مورد آنها مطالبی منتشر کنید. در این صورت قادر خواهید بود در نتایج نخست گوگل باشید و اطلاعات مرتبطی در پسندیدن کاربران خویش پیمان دهید.


وبلاگ هایی که مرتبط با تکنولوژی هستند به راحتی می توانند از این گزینه به نفع خود بهره‌گیری کنند. به عنوان نمونه سایتTechCrunch در صفحه اصلی خویش بخشی را برای اخبار وابستگی داده است. این دسته همان جایی است که اغلب افراد برای آشنایی با آگاهی ها جدید به آن مراجعه می کنند.


به خاطر داشته باشید، زمانی که به سرعت محتوای با ارزش و مفید در باره اخبار فرآوری می کنید، کاربران به طور طبیعی به شما لینک خواهند داد. خب، اکنون سوال اینجاست که از کجا می طاقت اخبار جدید پهنه تخصصی خود را پیدا کرد؟


گوش به زنگ باشید

اگر بازاریاب دیجیتال، تارنگار نویس یا فرآوری کننده محتوا هستید باید دائم گوش به زنگ باشید. در گستره تخصصی خویش به دنبال اتفاقات جدید باشید و در مورد آن مطلب بنویسید. مطلبی که بتواند سروصدای زیادی بر پا کند.


حتی اگر این آگاهی ها نتواند در میان افراد به احسان توسعه یابد، مفتوح هم می توانید از یک مقاله خوب به نفع خویش استفاده کنید و از این طریق به کاربران خویش کمک کنید الی به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. خوانندگان، فرآوری کنندگان محتوایی را که به طور مداوم مقالات مفیدی ارائه می دهد و در مورد رویدادهای کنونی مطلبی منتشر می کنند را به عنوان یک فرد حرفه ای خواهند شناخت.


همانطور که می دانید هزاران موضوع جدید در حوزه تازه ها وجود دارد که می توانید هم الان آن ها را پوشش دهید. برای مثال هم الان که شما در حال مطالعۀ این نوشتار هستید، این دو جستار راز تیتر اخبار سایت Search Engine Land است.


هر کدام از این موضوعات می تواند محتوای خوبی برای کاربر فراهم کند البته اگر تحقیقات خوبی بر روی آن انجام شود. اگر هنوز هم قانع نشده اید که به روزرسانی اخبار می تواند راهبرد مفیدی برای شما باشد، باید تجربه برایان آیین (مدیر وب سایت Backlinko) که با استفاده از این روش نرخ تبدیل خود را تا ۷۸۵% افزایش دیتا است را در عقیده بگیرید.


اگر برای اجرای این استراتژی حاضر هستید، با سرتیترها کار خویش را آغاز کنید. فقط باید به خاطر داشته باشید که اخبار موجود را به محتوای با ارزش و بی همتا تبدیل کنید که عناوین نکویی دارد. در پیوسته برایتان روشنگری خواهیم عدل که چگونه می تاب یک سرتیتر عالی نوشت.


عنوان اصلی خبر: گوگل محتوای غنی پزشکی را به قاب ادب (Knowledge Graph) تبدیل می کند.


عناوین جذابی که می تواند باعث کلیک کاربران بر روی تازه شود:


۱۰ مورد از مهم ترین چیزهایی که باید در باره محتوای پزشکی گوگل بدانید.

چه چیزهایی باید در باره محتوای پزشکی گوگل در قاب نزاکت بدانید؟

چگونه محتوای پزشکی گوگل در قاب دانش می تواند رتبه بندی شما را بهبود ببخشد؟


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : گوگل ,خویش ,سایت ,اخبار ,محتوای ,مورد ,محتوای پزشکی ,پزشکی گوگل ,منتشر کنید ,کاربران خویش ,باره محتوای ,باره محتوای پزشکی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

با ما به روز ترین باشید فانوس خیال مدار آبی به موزه علوم طبیعی خوش آمدید خدمات بهينه سازي و سئو در کرج رموز هدایای تبلیغاتی عایق پلی یورتان